onsdag, maj 05, 2010

Särlek och kälik

Här hemma är vi fans of melodifestivalen. Fortfarande. Vi lyssnar i bilen, på Spotify och så nynnar vi allt som oftast på någon av årets bidrag. Jag och lillebror nynnar mest på Manboy.
- Lyssna särlek. säger lillebror
Då tror storasyster och jag att han vill lyssna på Hur kan jag tro på kärlek. Men alltid när vi sätter på den låten säger han
- Nä itte den. itte den.
Storasyster satt framför datorn häromdagen när lillebror ville lyssna på särlek.
Storasyster är superhaj på datorn för att vara fyra år. Så hon tar upp spotify, skriver in i sökfältet
"urkanjatropåkälik"
Synd att hon inte fick upp rätt. Det hade hon varit värd. Så bra som hon fick ihop bokstäverna. Jag tycker det var en cool text. URKANJATROPÅKÄLIK
Jag tror jag ska trycka upp en T-shirt med den texten. En röd. Det hade varit hur fräckt som helst.

1 kommentar:

Kickit sa...

Datorn är bra till mycket! Lära sig läsa och skriva till exempel.